Polityka prywatności | ABAC Polska



CO TO JEST RODO?

RODO to Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679), które reguluje ochronę danych osobowych osób fizycznych w ramach Unii Europejskiej.

Celem RODO jest wzmocnienie i ujednolicenie w Unii Europejskiej przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Dbając o dane osobowe osób, które z nami współpracują, przygotowaliśmy niniejszą Politykę prywatności. Ma ona na celu przekazanie informacji nt. tego, jakie dane osobowe zbieramy, w jakich celach, w jaki sposób z nich korzystamy oraz kim jesteśmy. Ma ona także na celu wskazanie praw, które masz w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych.

Niniejsza Polityka Prywatności nie dotyczy przetwarzania przez nas danych osobowych pracowników oraz współpracowników.


KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?

Uprzejmie informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest:

AIRPRESS POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynkowa 156, 62-081 Przeźmierowo
KRS 0000560350 | NIP 8522376978 | REGON 812551711
zwany dalej "Administratorem Danych Osobowych".

Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy:

  • pod adresem e-mail: biuro@abacpolska.pl
  • listownie: ABAC Polska | Airpress Polska Sp. z o.o. | Biuro Obsługi Klienta | ul. Rynkowa 156, 62-081 Przeźmierowo

z dopiskiem "RODO".


INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Nie powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych.


JAKIE MAMY CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?

Aby świadczyć usługi zgodnie z zakresem naszej działalności, Administrator Danych Osobowych przetwarza Twoje dane osobowe - w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem.

Przetwarzamy dane osobowe naszych:

  • klientów, kontrahentów;
  • reprezentantów klientów/kontrahentów;
  • partnerów – B2B, dystrybutorów;
  • osób korespondujących z nami;
  • użytkowników strony internetowej oraz portali społecznościowych, m.in. Facebook, Instagram;
  • innych osób, które w jakikolwiek sposób skontaktują się z nami,

w zakresie, w jakim otrzymamy je od Ciebie w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez nas, ale także podczas kontaktów z nami. Twoje dane będą przetwarzane zawsze zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych [Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679] oraz przepisami krajowymi.

Poniżej znajdziesz wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi:


A.

W celu podjęcia na Twoje żądanie działań przed zawarciem umowy na świadczenie usług zgodnie z zakresem naszej działalności, jak i w celu nawiązania relacji handlowych – zakupy, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, adres strony internetowej, informacje zawarte w rejestrach publicznych, numer rachunku bankowego, numer IP oraz inne informacje, jakie nam podasz, w tym również dane osobowe pracowników: imię, nazwisko, dane kontaktowe, stanowisko, a także inne dane osobowe, które umieszczone zostały w dokumentacji, którą nam przekazujesz.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO (konieczne do wykonania umowy), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes administratora danych), w przypadku przetwarzania danych osobowych innych osób niż druga strona przyszłej umowy np. osób działających w imieniu kontrahenta.


B.

W celu zawarcia i realizacji umowy, czyli świadczenia naszych usług, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, datę urodzenia, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, adres strony internetowej, informacje zawarte w rejestrach publicznych, numer rachunku bankowego, numer IP oraz inne informacje, jakie nam podasz, w tym również dane osobowe pracowników: imię, nazwisko, dane kontaktowe, stanowisko, a także inne dane osobowe, które umieszczone zostały w dokumentacji, którą nam przekazujesz.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO (konieczne do wykonania umowy), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy między nami.


C.

W celu wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych, np.: wystawienia faktury VAT, dokumentów księgowych i dokonania rozliczeń podatkowych, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, datę urodzenia, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, numer rachunku bankowego, numer REGON, numery zezwoleń, koncesji, informacje zawarte w rejestrach publicznych, w tym również dane osobowe pracowników: imię, nazwisko, dane kontaktowe, stanowisko oraz inne informacje, jakie nam podasz.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO (prawnie ciążący obowiązek), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora z obowiązków wynikających z prawa.


D.

W celu rozpatrzenia spraw kierowanych bezpośrednio do Administratora Danych Osobowych, np. rozpatrzenie reklamacji, skarg, wniosków, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, datę urodzenia, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, numer rachunku bankowego, numer REGON, adres strony internetowej, informacje zawarte w rejestrach publicznych, w tym również dane osobowe pracowników: imię, nazwisko, dane kontaktowe, stanowisko oraz inne informacje, jakie nam podasz.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dobrowolna zgoda), który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO (konieczne do wykonania umowy), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes administratora danych), który pozwala nam zachować najwyższą jakość naszych usług.


E.

W celu przekazania Ci informacji o czynnościach związanych z realizacją łączącej nas umowy, np. gdy wypełnisz nasz Formularz serwisowy, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, datę urodzenia, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, numer rachunku bankowego oraz inne informacje, jakie nam podasz.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dobrowolna zgoda), który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO (konieczne do wykonania umowy), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, nawiązania współpracy między nami;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes administratora danych), który pozwala nam zachować najwyższą jakość naszych usług.


F.

W celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, datę urodzenia, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, numer rachunku bankowego oraz inne informacje, jakie nam podasz.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes - w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić, dochodzić lub bronić się przed roszczeniami, w tym klientów/kontrahentów i osób trzecich.


G.

W celu przechowywania pozostawionych bez odpowiedzi ofert/zapytań przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu albo inne dane, jakie nam podałeś.
Może się bowiem zdarzyć, że decyzję o skorzystaniu z naszych usług podejmujesz po pewnym czasie od otrzymania od nas oferty.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes - w tym przypadku interesem Administratora jest umożliwienie skorzystania z naszych usług przez określony czas, bez konieczności ponawiania oferty.


H.

W celu archiwalnym i dowodowym, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Imię (imiona) i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, datę urodzenia, adres zamieszkania, siedzibę firmy, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, numer REGON, numer rachunku bankowego.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes - w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą dowieść pewnych faktów związanych z realizacją umowy, świadczenia, np. gdy jakiś organ państwowy tego zażąda;
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO (prawnie ciążący obowiązek), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora z obowiązków wynikających z prawa.


I.

W celu administrowania stroną internetową www.abacpolska.pl (automatyczne zapisywanie poniższych danych w tzw. logach serwera, przy każdorazowym korzystaniu z naszej strony) oraz naszym sklepem internetowym, możemy przetwarzać następujące dane osobowe:

Dane do wysyłki: imię i nazwisko, nazwa firmy, e-mail, nr telefonu, adres do wysyłki, numer NIP;
Adres IP, data i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej, informacje o systemie operacyjnym.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dobrowolna zgoda), który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO (prawnie ciążący obowiązek), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora z obowiązków wynikających z prawa;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes - w tym przypadku interesem Administratora jest posiadanie możliwości administrowania stroną internetową oraz sklepem internetowym.


J.

W celu marketingu bezpośredniego przetwarzamy następujące dane:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji, dane zawarte w rejestrach publicznych np. KRS, REGON, CEIDG albo inne dane, jakie nam podałeś.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dobrowolna zgoda), który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes), który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes, np. wysłanie oferty o obowiązujących promocjach, produktach oraz usługach.


K.

Do celów analitycznych, tworzenia baz danych klientów oraz opracowywania strategii marketingowych i dla celów rozwojowych firmy, przetwarzamy następujące dane:

Imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji, dane zawarte w rejestrach publicznych np. KRS, REGON, CEIDG albo inne dane, jakie nam podałeś.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dobrowolna zgoda), który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes), który pozwala, aby przekazane informacje były wykorzystywane także do celów analitycznych, tworzenia baz danych klientów oraz opracowywania strategii marketingowych i dla celów rozwojowych firmy.


JAK ZREALIZOWAĆ PRAWO DO WYCOFANIA ZGODY

1. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Twojej zgody, w każdej chwili możesz ją wycofać - wedle własnego uznania.

2. Jeżeli chciałbyś wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym celu wystarczy:

a) wysłać list bezpośrednio do Administratora Danych Osobowych na adres: ABAC Polska | Airpress Polska Sp. z o.o. | Biuro Obsługi Klienta | ul. Rynkowa 156, 62-081 Przeźmierowo
b) wysłać maila na adres: biuro@abacpolska.pl z dopiskiem "RODO".
c) skorzystać z formularza zgłoszeniowego: wycofanie zgody marketingowej

3. Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu wycofania Twojej zgody, mamy prawo przetwarzać Twoje dane osobowe, a jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.


WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania w zakresie korzystania z usługi świadczonej przez Administratora Danych Osobowych.

2. Aby otrzymać ofertę handlową, konieczne jest podanie adresu e-mail - bez tego nie jesteśmy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom oraz zachować najwyższej jakość obsługi, na której bardzo nam zależy.


CZY PROWADZIMY ZAAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI I PROFILOWANIE?

Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.


KOMU MOŻEMY PRZEKAZYWAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?

1. Twoje dane możemy przekazywać:

  • naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby móc wykonywać nasze zobowiązania lub działania na Twoją rzecz;
  • naszym dystrybutorom, partnerom, z którymi współpracujemy.

2. Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy także z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Twoje dane osobowe następującym odbiorcom:

  • podmiotom świadczącym dla nas usługi marketingowe, organizację szkoleń, eventów, targów;
  • podmiotom obsługującym nasz system informatyczny oraz teleinformatyczny;
  • podmiotom, które dostarczają nam systemy teleinformatyczne, z których korzystamy na co dzień;
  • podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, inne instytucje płatnicze);
  • podmiotom prowadzącym działalność kredytową (banki), leasingową;
  • podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową;
  • podmiotom prowadzącym działalność pocztową, kurierską, transportową;
  • agencjom/instytutom badawczym działającym na nasze zlecenie;
  • podmiotom nabywającymi wierzytelności;
  • podmiotom świadczącym dla nas usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, podatkową.

3. Oprócz tego może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu, będziemy musieli przekazać Twoje dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym, jak m.in. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy, Krajowa Administracja Skarbowa, itp.

Dlatego też niezmiernie trudno nam przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia danych osobowych. Niemniej jednak, ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.


CZY PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE DO PAŃSTW TRZECICH?

Uprzejmie informujemy, że Twoje dane osobowe nie są przekazywane do Państw Trzecich, czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy.


JAK DŁUGO MOŻEMY PRZECHOWYWAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przetwarzamy Twoje dane osobowe przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.

2. Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:

  • trwania umowy, a także po jej ustaniu, ale nie dłużej niż przez okres 6 lat - w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
  • do 10 lat - w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, ale nie dłużej niż wynika to z obowiązujących przepisów prawa;
  • 3 lat - w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane w związku ze skierowaniem oferty, a jednocześnie nie doszło do niezwłocznego zawarcia umowy;
  • 5 lat - w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z prawa podatkowego, np. przechowywanie faktur, rachunków;
  • do czasu wycofania zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 3 lata - w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
  • do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 3 lata - w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do celów marketingowych;
  • do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 5 lat - w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów wykorzystania cookie i administrowania stroną internetową.

3. Okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdego zdarzenia wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tym procesem.

4. Prawo do zapomnienia:
oczywiście, w przypadku skorzystania przez Ciebie z prawa do zapomnienia, takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.


JAKIE PRAWA CI PRZYSŁUGUJĄ?

1. Uprzejmie informujemy, że posiadasz prawo do:

  • Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych – czyli uzyskanie informacji o celu i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych oraz kopii danych;
  • Prawo do sprostowania danych – czyli poprawienie danych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się;
  • Prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia danych („Prawo do bycia zapomnianym”) – czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych;
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania;
  • Prawo do przenoszenia danych – czyli uzyskania swoich danych osobowych, które nam przekazaliście lub wskazania innego administratora, któremu powinniśmy je przekazać, o ile będzie to technicznie możliwe;
  • Prawo wniesienia sprzeciwu co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne – czyli m.in. na potrzeby marketingu bezpośredniego;
  • Prawo do wycofania zgody - mogą Państwo w dowolnej chwili wycofać każdą zgodę, którą Państwo wyrazili. Proszę pamiętać, iż od złożenia dyspozycji nie będziemy już przetwarzać danych we wskazanym przez Państwa celu, ale do czasu wycofania zgody mamy prawo przetwarzać Państwa dane.

2. Szanujemy Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.

3. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Ci ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.

4. Odnośnie prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili przysługuje Ci prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych /zostały one wymienione w punkcie trzecim przedmiotowej Polityki prywatności/ w związku z Twoją szczególną sytuacją.
Musisz jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możemy odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykażemy, że:

  • istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do Twoich interesów, praw i wolności lub;
  • istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

5. Ponadto w każdej chwili możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji po otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy ich przetwarzania w tym celu.

6. Swoje uprawnienia możecie zrealizować poprzez:

a) wysłanie listu bezpośrednio do Administratora Danych Osobowych na adres: ABAC Polska | Airpress Polska Sp. z o.o. | Biuro Obsługi Klienta |ul. Rynkowa 156, 62-081 Przeźmierowo
b) wysłanie maila na adres: biuro@abacpolska.pl

z dopiskiem "RODO"


MASZ PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO URZĘDU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, możesz wnieść skargę do:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności, obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, w tym m.in.:

  • RODO: Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679);
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  • Ustawa z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

2. O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności zostaniesz powiadomiony drogą mailową albo w ramach komunikatu na naszej stronie internetowej: www.abacpolska.pl

3. Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 01 września 2023 r. i zastępuje poprzednią wersję.